Monday, December 31, 2012

SELAMAT TINGGAL 2012


Allah menguji kita dengan sesuatu yang sangat kita sayang,
kita diberi cubaan dengan kehilangan,
Allah menguji kita dengan sebuah impian yang amat kita harapkan,
kita terduduk berlinang airmata saat impian kecundang,
sesungguhnya Dia lah pemberi segala, kerana segalanya kepunyaanNya.
saat ditariknya nikmat yang ada, Dia sedang mengaturkan untukmu sesuatu yang lebih berharga.
jangan bersedih, dunia ini tidak selayaknya ditangisi...
SELAMAT TINGGAL 2012
Selamat tinggal tahun yang memberi beribu kemanisan,peluang demi peluang utk aku berada dipuncak kejayaan,Alhamdulillah rezeki halal yang Allah Swt berikan padaku,dalam meniti saat2 manis aku tidak terlepas dari mengharungi berjuta kepahitan,Selamat tinggal kenanganku,akan ku sematkan di sanubari ini semua yang manis itu dan akan ku lontarkan segala yang pahit itu jauh2 dari hidupku ini..
Aku mahu memulakan hidupku yang baru tanpa mereka2 yang telah byk menyakiti hatiku,membuat aku terluka & tega2nya membiarkan aku menangisi semuanya sendiri...
Aku sudah berlapang dada melihat & menyaksikan kebahagiaan mereka2 yang telah menyakiti hatiku,Aku ikhlas mereka pergi bersama insan2 yang lebih pantas buat mereka,Aku redha dengan semuanya tanpa ada sekelumit pun dendam di hati ini..
Semoga mereka2 ini bahagia tanpa diriku,memang sakit bila melihat org yang pernah ada di hati kita sedang meniti hari2 bahagia bersama 0rg lain,tapi aku seorang wanita yang sangat kuat,aku seorang wanita yang tabah,aku akan tetap sabar sekalipun dugaan itu sangat sulit utk aku jalani..
Aku akan cuba menjadi wanita yang paling tegar untuk tahun baru nie..
Setegar karang di lautan..InsyaAllah..AMIN...
SELAMAT DATANG 2013 AKU MENANTIMU DENGAN HATI YANG TERBUKA SEMOGA TAHUN BARU INI AKAN LEBIH BERMAKNA BUAT DIRIKU,AHLI KELUARGA & JUGA TEMAN2 KU :)
  

No comments: