Thursday, May 15, 2014

MILKY COLLAGEN


3 KOTAK RM159.90
FREE POSTAGE 
TERMASUK SABAH & SARAWAK
UTK PESANAN SMS@WHATSAPP-0125071972



10 kali ganda penyerapan kolagen ke dalam badan berbanding kolagen biasa

MILKY COLLAGEN - Kolagen OPC Biji Anggur mendapat sambutan kerana penyerapan dan penghantaran kolagen yang pantas ke dalam sistem badan. Produk ini dirumus khas oleh pakar di mana setiap molekul kolagen 5000mg ditambah dengan biji anggur OPC untuk 10 kali ganda lebih penyerapan kolagen ke dalam sistem peredaran darah berbanding kolagen biasa yang lain.

Keberkesanan OPC dan Kolagen yang menarik termasuklah hidrasi kulit untuk kelembapan, pencerahan kulit, anti-kedut, pemulihan, pembesaran payudara, penjagaan rambut, kesihatan tulang, pelangsingan badan dan menghapuskan radikal bebas dari sistem badan. Malahan, iameningkatkan metabolisma kulit untuk kulit yang lebih anjal melalui penyerapan zat yang lebih efektif ke dalam kulit selain mencegah kemasukan bahan pencemar dan kosmetik yang berbahaya, serta menguraikan melanin untuk kulit yang lebih cerah dan putih berseri. Produk ini adalah satu penyelesaian yang menyeluruh untuk kecantikan.


Alami 8 kebaikan Utama Milky Collagen
Hidrasi
Pencerahan Kulit
Anti Kedut
Pembaikpulih
Pembesaran Payudara
Penjagaan Rambut
Kesihatan Tulang
Susuk Badan Menawan

Pengunci kelembapan Kulit
- Mengunci 30 kali ganda kelembapan dalam kulit secara ketat dengan struktur heliks yang unik. Kulit kekal lembap, halus dan bersinar.

Tompok dan jeragat Pudar & Kulit Cerah berseri
- Menawarkan pemulihan kuat untuk pembaharuan sel, mengurangkan parut jerawat dan bintik melanin, memperbaiki kompleksi dan rona kulit serta mengembalikan keserian sekaligus menjadikan kulit kelihatan sihat secara semulajadi.

Kulit Anjal, Kedutan mata berkurang
- Membekalkan kekuatan struktur dan sokongan kepada tisu gentian kulit, memperbaiki kekenduran kulit, mengurangkan kedutan dan merawat garis-garis halus.

Kerosakan Kulit Pulih
- Merangsang proses sintesis kolagen yang semulajadi untuk pemulihan serat elastik yang rosak atau uzur bagi mengembalikan keanjalan kulit.

Membentuk Payudara
- Kolagen mengandungi hidroksiprolin yang memainkan peranan penting dalam mengukuhkan bentuk payudara, mencegah kelendutan dan memberi sokongan untuk payudara yang lebih tegang.

Kulit kepala sihat, rambut dan kuku cantik berkilat
- Menyuburkan tisu subkutaneus pada kulit kepala untuk memperbaiki rambut yang rosak di samping mengembalikan keanjalan dan kekilauan rambut serta memberi khasiat untuk kuku yang kuat dan sihat.

Tulang Kuat, sendi fleksibel
- Membina tulang yang kuat untuk mencegah osteoporosis. Zat yang mencukupi dalam tisu sendi mengekalkan kesihatan dan kelenturan sendi untuk fungsi optima.

Pelangsingan Badan Untuk Lekuk Menawan
- Kaya dengan zat makanan, 0% kandungan lemak, meningkatkan kadar metabolisma dan membantu menguruskan badan, serta mengetatkan kulit yang kendur selepas kehilangan lemak.





Cara Pengambilan
1 @ 2 sachet sehari mengikut kemampuan anda
waktu pengambilan paling baik 1/2 jam sebelum sarapan

Ini cara minum Milky Collagen yang terbaik!

Wanita umur 30 ke bawah: Minum 1pkt sehari
Wanita umur 30 ke atas: Minum 2pkt sehari(bulan pertama)
Minum 1pkt sehari macam biasa (mula dari bulan kedua)

No comments: