Saturday, November 8, 2014

DOUBLE COCONUT

DOUBLE COCONUT
1 BOX (10 SACHET)
RM105.00 TIDAK TERMASUK POSTAGE
UTK PESANAN SILA DAFTAR DI
koleksichinta2u.com
SMS@WHATSAPP-0125071972


Double Coconut merupakan formulasi terkini yang menghimpunkan khasiat dari sumber alam semulajadi seperti kelapa kembar (double coconut), Maca, Saw Palmetto serta biji labu yang terbukti mampu meningkatkan lagi prestasi seksual para suami di samping membantu memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh.
Buah kelapa kembar (double coconut) atau turut digelar kelapa laut yang berasal dari Seychelles di benua Afrika mempunyai buah dari dua jantina yang berbeza pada pohon yang sama. Kajian menunjukkan ia mempunyai tonik yang mampu menjana penghasilan hormon di dalam tubuh badan bagi membantu meningkatkan tenaga dan prestasi seksual anda seterusnya merapatkan lagi keintiman suami dan isteri.
Khasiat buah kepala kembar ini juga tidak terhad setakat itu sahaja, malah ia turut berkesan untuk meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan anda.  Kelapa kembar ternyata berupaya membekalkan tenaga tambahan untuk kecergasan jasmani di samping membantu menurunkan paras kolestrol, melancarkan peredaran darah serta menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh anda daripada jangkitan penyakit.

KHASIAT DOUBLE COCONUT

  • Meningkatkan tahap kecergasan jasmani
  • Membantu merangsang tenaga dan keinginan seksual para suami
  • Membantu mengatasi masalah ereksi serta ejakulasi pra-matang
  • Membantu anda bertahan lebih lama apabila bersama isteri
  • Menstabilkan kandungan hormon testosteron
  • Membantu mengatasi masalah kesuburan
  • Memelihara sistem pembiakan kaum lelaki
  • Mengatasi masalah kelesuan
  • Meningkatkan pertumbuhana otot
  • Melancarkan peredaran darah
  • Menurunkan paras kolestrol
  • Memelihara kesihatan organ
  • Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh

KANDUNGAN DOUBLE COCONUT

Kelapa Kembar (Lodoicea Maldivica): Buah yang dipanggil kelapa laut, double coconut atau Coco De Mer ini banyak terdapat di benua Afrika. Ia sering digunakan di dalam rawatan tradisional di mana ia ternyata mampu melancarkan peredaran darah di bahagian organ seksual seterusnya merangsang tenaga dan keinginan seksual anda. Ia bertindak menjana ereksi bagi para suami serta meningkatkan tahap sensitiviti dan cairan di bahagian faraj kaum wanita.
Maca: Maca merupakan tumbuhan akar yang sering terdapat di pergunungan Andes di Peru. Di samping berupaya meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan fizikal, herba yang tinggi kandungan antioksidan ini juga mampu menguatkan tulang, meredakan tekanan serta menguatkan sistem imunisasi yang berfungsi menentang jangkitan penyakit. Di samping itu, maca turut berupaya menstabilkan kandungan hormon, menggalakkan kesuburan serta membantu mengatasi masalah ereksi di samping membantu meningkatkan keinginan dan fungsi seksual.
Cordyceps: Kajian pakar mendapati Cordyceps yang merupakan sejenis kulat ini mampu mengatasi masalah pernafasan, menggalakkan fungsi jantung dan hati, mengurangkan kadar kolestrol serta meningkatkan sistem imunisasi. Di samping itu, Cordyceps yang bersifat antioksidan ini juga bertindak mencegah daripada kerosakan sel serta meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh badan.
Saw Palmetto: Ekstrak tumbuhan yang bersifat antiseptik ini sebenarnya sarat dengan asid lemak dan phytosterol yang mampu mengurangkan kolestrol LDL iaitu kolestrol yang jahat sementara mengekalkan kolestrol baik ataupun HDL, sekaligus melancarkan peredaran darah dan memelihara kesihatan jantung. Ia turut digunapakai sebagai penawar terhadap masalah dalam sistem pencernaan dan pembiakan kaum lelaki di samping membantu merawat pembesaran kelenjar prostat dan menggalakkan pertumbuhan otot.
Biji Labu: Biji labu mengandungi magnesium, mangan, protein dan zink yang berupaya mengatasi keletihan otot, meningkatkan tahap tenaga serta tinggi kandungan antioksidan bagi membantu mencegah kerosakan sel dan memelihata kesihatan tubuh badan. Ia turut mengandungi phytosterol yang mampu mengurangkan tahap kolestrol, manakala kandungan Omega-3 di dalam biji labu pula berupaya memelihara kesihatan jantung dan sistem pembiakan lelaki.
1KOTAK = 10Sachet

CARA PENGGUNAAN DOUBLE COCONUT

  1. Tuangkan serbuk Double Coconut ke bahagian bawah lidah.
  2. Kemam selama 30 saat dan telan.
  3. Ambil 1 jam selepas makan malam dan amalkan sekali dalam 2-3 hari.

No comments: